Idén kommer från att allt fler patienter önskar få stöd med sin hälsa digitalt. Vi vill därmed bidra till en mer tillgänglig vård, både digitalt och fysiskt.
Digitala Vårdhjälpen i Sverige AB är en del av vård- och omsorgskoncernen Ekebygruppen. Inom koncernen bedrivs bland annat även två stora vårdcentraler, ett center för psykisk hälsa samt boende för unga med psykisk problematik.
Inom samtliga bolag strävar vi ständigt efter att bli ännu bättre och kvalitet genomsyrar allt vi gör.
Eftersom all vård inte är lämplig/ämnad att ges digitalt ser vi det som en fördel att vi har flera vårdcentraler inom koncernen som bedriver primärvård sedan flera år tillbaka. Vårdhjälpens digitala tjänster ser vi som ett bra komplement till den traditionella fysiska primärvården.
För oss är det viktigt att du som kund/patient är nöjd. För att uppnå detta tar vi gärna emot synpunkter och klagomål.
För oss är det självklart att leverera säker vård som är ändamålsenlig, evidensbaserad och patientfokuserad. För att säkerställa detta bedriver vi ett strategiskt och systematiskt kvalitetsarbete.
Vi har ett team av vårdgivare och utvecklare som kontinuerligt ser till att följa upp, utveckla och förbättra våra tjänster.